Telefon Cisco 7940
Producent | Cisco |
Konta SIP | 2 |
Ilość portów WAN | 1 |
Ilość portów LAN | 1 |
Obsługiwane kodeki | • G.723 - G.723.1 - 5.3/6.3 Kbps, ramka 30ms • G.711 - alaw, ulaw - 64 Kbps • G.729 - G.729A - 8 Kbps, ramka10ms • G.726 - AAL2 - 16/24/32/40 Kbps |
Obsługiwane protokoły | • SIP - Session Initiation Protocol • SCCP - Skinny Client Control Protocol |
Zarządzanie przez | • TFTP - Trivial File Transfer Protocol |
Opis telefonu:
Cisco 7940 jest idealnym telefonem IP do użytku prywatnego jak i przez firmy typu SOHO (Small Office Home Office). Aparat posiada duży funkcjonalny wyświetlacz, obsługuje 2 linie telefoniczne internetowe. Cechuje go także duża estetyka i ergonomia.
Specyfikacja telefonu:
- 2 port FastEthernet (RJ-45),
- 1port jako switch, do podłączenia niezależnie innego urządzenia w sieci
- 1 port do słuchawki telefonicznej (RJ-9),
- 1 port do zestawu nagłownego- słuchawki call center (RJ-9),
- wbudowany zestaw głośnomówiący i mikrofon,
- obsługuje 2 linie,
- duży wyświetlacz monochromatyczny
- wyświetlanie numeru dzwoniącego (możliwość blokady wybranych numerów), Call Hold, Music on Hold (w przypadku spięcia z serwerem ASS), Call Waiting, transferowanie telefonów pod wybrany numer lub losowo do całej grupy,telefony konferencyjne
- automatyczne ponawianie,
- przekierowywanie telefonów: bezwarunkowo, kiedy nie odpowiada, kiedy zajęty na dowolny numer
- logi połączeń: wykonanych, odebranych, utraconych,oddzwanianie na numery z logów
- wpisy szybkiego wybieranie (do 100 pozycji)
- DND,
- możliwość dobrania rodzaju dzwonka do konkretntej linii
- licznik czasu rozmów
- szybkie wybieranie
- Syslog, Debug
- wbudowany serwer administracyjny do zarządzania dla administratora i użytkownika
- system provisioningu (HTTP, HTTPS, TFTP)
- możliwość zablokowania "twardego" resetu telefonu poprzez ustawienie hasła administratora
- diody LED wskazujące aktywność
- podświetlane przyciski: Audio Mute On/Off, Headset On/Off, Speakerphone On/Off,
- przycisk HOLD, menu, sterowanie głosnością,
- zasilanie zewnętrzne
wymiary:
- 195 x 160 x 180 mm.
Specyfikacja części VoIP:
- protokół głosowy SIP v.2 (Session Initiation Protocol)
- kodeki głosowe G.711 a-law,G.711 micro-law,G.726 (16/24/32/40kb/s),G.729A, G.723.1 (6.3 kb/s,5.3 kb/s)
- wsparcie dla VAD (Voice Activity Detection)
- automatyczne łączenie z domyślnym serwerem SIP
- wsparcie dla serwera STUN
- przesyłanie pakietów głosowych za pomocą szyfrowanego protokołu SRTP
- możliwość określania wielkości ramek audio na pakiet
- dial plany
- wsparcie dla dzwonienia przez adresy IP
- wyświetlanie numeru dzwoniącego CLIP
- zabezpieczenie systemu hasłem (przed resetem, zmianą ustawień)
- osobne panele konfiguracyjne dla użytkownika i administratora
- HTTPS za pomocą mini certyfikatów generowanych przez Linksys
- HTTP Digest - Encrypted Authentication via MD5 (RFC 1321)
- szyfrowanie AES do 256 bitów
- wbudowany serwer www do zarządzania telefonem
- zarządzanie poprzez klawiaturę telefonu,
- system provisioningu przez HTTPS, HTTP, TFTP
- Syslog and Debug Server Records dla każdej linii