Avaya IP 9650C


Avaya IP 9650C Avaya IP 9650C
ProducentAvaya
Konta SIP1
Obsługiwane kodeki• G.711 - alaw, ulaw - 64 Kbps
• G.729 - G.729A - 8 Kbps, ramka10ms
• G.726 - AAL2 - 16/24/32/40 Kbps
• G.722 - 48/56/64 Kbps
Obsługiwane protokoły• SIP - Session Initiation Protocol
• H.323
Zarządzanie przez• WWW - zarządzanie przez przeglądarkę internetową
• klawiaturą telefonu


Telefon oferuje wspaniałą jakość dzwięku, cechuje się dużą energooszczędnością przy czym jest bardzo wydajny.
Telefon posiada duży ekran, który zapewnia większą kontrolę połączeń przy jednoczesnym uproszczeniu jego obsługi.

Zaprojektowany dla profesjonalistów, którzy w dużym stopniu polegają na swoich telefonach, modele te oferują zaawansowane funkcje telefonii IP, w tym aplikacji mobilnych.

Specyfikacja:

  • Podświetlany wyświetlacz - 3,8 cala QVGA
  • 9650C obsługuje VGA - kolorowy ekran
  • Trzy przyciski linii z diodami LED
  • Osiem programowalnych przycisków funkcji, max. 16 partnerów
  • System głośnomówiący Full-duplex
  • Dwa wskaźniki wiadomości oczekującej
  • Możliwość montażu na ścianie
  • Przycisk Volume (oddzielne poziomy głośności w słuchawce, głośnik, i dzwonek)
  • Przycisk Menu (dostęp do opcji i ustawień)
  • Mute (LED)
  • przycisk Speaker (LED)
  • Zestaw słuchawkowy przycisk (LED)
  • Przycisk Kontakty
  • Ethernet (10/100)
  • Obsługa do trzech 24-przyciskowych modułów rozszerzeń (Avaya Aura Communication Manager ™ 3.1 i wersje wcześniejsze)
  • PoE 802.3af urządzenia klasy 2
  • Interfejs USB - USB 1.1 obsługuje pamięci USB do osobistych kontaktów

 

 

Cechy:

  • Książka telefoniczna (250 wpisów)
  • Lista połączeń (100 pozycji) przycisk z diodą LED - wskaźnik nieodebranych połączeń
  • protokół H.323 obsługiwany
  • Kodeki: Ooarte na standardach G.722, G.711, G.726, G.729A / B
  • Obsługa push API interfejsu aplikacji Avaya